onsdag 11 juni 2008

Fotbollsfest

Fotboll är ju mitt bästa, jag älskar att "spela". Igår var det ju premiär i EM för Sverige, pappa var på plats så mamma o jag fick heja hemma. Jag blev lite sliten så jag missa tyvärr Zlatans mål, men jag har hört att det var grymt :)

Ser fram emot Spanien på lördag, måste bara tvätta min Sverigedräkt först...

Kram Simson




Här posar jag i min nya Sverigedräkt!


Kusin Andreas o jag laddade för matchen!


Jag spanar på tv:n för att hitta pappa...

Pappa o Ludvig nere i Österike, men nåra
snubbar från TV4.


Jag "spelar" fotboll med kusinerna.

1 kommentar:

Elton sa...

Gott med fotbollsfest. Grym Simson är med bollen. Det bådar gott inför framtiden... =)
Elton var vaken hela matchen och på gott humör. Lite skeptisk när alla började skrika på Zlatans mål.
På lördag kör han och jag en kväll själva då Jacobs ska jobba. Ha de gott. Kram Helen