måndag 30 juni 2008

Semester, semester, semester...

Jag är nu åtta månader och tre dar, känns bra! Jag kan nu ställa mig upp mot våra möbler och i sängen, dricka själv (ibland), hasa mig fram, få fram nåra ord som liknar "titta" "tack tack" och mamma o pappa såklart samt göra ett o annat hyss. Det jag älskar mest är att leka med mamma o pappas sladdar, jag får inte röra dom, det vet jag, men det är ju så roligt...

Idag har min pappa gått på semester, åtta veckor ska vi vara lediga hela familjen. Ska bli väldigt kul att kunna köra med både mamma o pappa hela sommaren:)

Kram Simson


Mamma o jag städade hela huset och
gjorde såhär fint till pappa skulle komma hem.


För att fira odentligt åkte pappa o jag till Gröna
Grodan och köpte sallader, själv fick jag dock bara
rån...


...lite godare än ett torrt rån!


Jag har lärt mig att dricka själv, värsta stora killen!

Inga kommentarer: