söndag 1 juni 2008

Götet tur och retur!

Var ju som sagt i Göteborg i helgen med "the big greek family" som pappa kallar oss :) Alla kussar med päron och mormor o morfar. Vi bodde på fint hotell där vi käka god frulle, eller alla andra utom jag o Jemima :( Vi hade badkar så jag bada med mamma o pappa, jättekul, ska övertala pappa att sätta in ett i källaren omgående.

Tack mormor o morfar för en kanonhelg!

Sommaren är verkligen här och vi är ute nästan hela dagarna, idag badade jag i min badbalja ute i trädgården, farmor hjälpte mig.

Kommer lite, eller ganska många, bilder här, är ju roligare att titta än att läsa.

Kram Simson


I bilen på väg ner, jag är tokladdad, dreglar
som bara den!


Pappa o jag myser på hotellet.


Jemima o jag "leker" på Pizza Hut.



På Liseberg vann pappa stjärnvinsten på Plopphjulet.
Han blev snabbt poppis bland kusinerna när
han delade ut godis, jag tyckte inte det var lika
kul...


...blev mycket gladare när jag fick ha den för
mig själv!


Emmy, jag o mamma åkte kaninresan, lite
läskigt...


Att gosa med kaninen vad däremot väldigt kul!

Här är jag i min badbalja, gött!

2 kommentarer:

The Lindaus! sa...

Det ser ut som ni haft en fantastisk tur till göteborg! =) Kram Anna och Mira-Li

Simson sa...

Ja, det var kanon! Men vad varmt det är, Simson blir helt matt...

Ses imorn.
kram kram