torsdag 19 juni 2008

Regn, regn o mera regn...

Lite segt med allt regn, men vi hittar på lite roligheter ändå. Igår var det grill hemma hos kusinerna och fotboll på storbild...min mamma o pappa tog förlusten ganska hårt, tur jag kan muntra upp dom lite. Har även åkt Lilleputtetåget, grymt skoj, och provkört Hummer, lite häftigare än puttetåget :) Idag var jag o luncha hos Lexus, Albin o Mira-Li med mammor var oxå där, supermysigt.

Imorn är det Midsommar, vi ska visst ut till nåt stort Torp ;)

Kram Simson


Gungorna på Stora Holmen funkar bra!



Lilleputtetåget med Belinda och Andreas.

Jag och en snygg blondin i en cool bil :)
(ja,ja...det är Lexus mamma, men ändå...)

2 kommentarer:

The Lindaus! sa...

Åh vad avis jag blir...jag vill oxå åka lillaputtetåget...=) / Mira-Li

Elin sa...

Ja, jag med! Min mamma och pappa ska visst vara lediga länge nu, så jag ska tjata på dem att vi ska åka dit. / Albin