måndag 31 augusti 2009

Lite av varje

Jaha, nu har det gått ett par dar igen, jag skyller på mamma, hon är seg :) Det har iaf hänt massa mysigt. I lördags var jag hos familjen Andersson hela dan och sov över där till söndagen. På natten vaknade jag och ropade efter...Bob!?!? Jag fick ärva ett Byggare Bob lakanset av Andreas, kändes stort när pappa hjälpte mig att bädda det i min säng, wow!

På söndagen var det kalas för Mira-Li, mitt första 2-års kalas, jättemysigt. Som vanligt hade Miras mamma gjort massa gott, mums! Ikväll har min kompis Lexus varit här o lekt lite, har längtat efter han, vi har inte sets på flera veckor eftersom han varit bortrest.

Som ni ser har det varit full rulle här. En rolig sak som hände förut idag när vi satt o mös i soffan hela familjen, pappa låg med huvet mot mammas mage o pratade med bebisen. Han sa: Kan du inte sparka lite på pappa? Jovisst tänkte jag o ställde mig upp o sparkade pappa i huvet, men det var visst inte mig han mena, hur skulle jag kunna veta det...

Sov gott
kram Simson


Lexus o jag käkar russin o ser på Små Einsteins, grymt bra program.


Mina nya lakan, visst är dom fina!


Jag som Bob :)


Börjar få ett rejält svall nu, men ska nog spara lite till, ni vet styrkan sitter i håret :)

Inga kommentarer: