söndag 23 augusti 2009

Söndagsskolans dag

Idag har jag varit på Söndagsskolans dag i Stadsparken, vilken dag!!! Jättefint väder, massa skoj att göra och så träffa jag en hel drös med kompisar, najs. Mamma fick slut på batteriet i kameran, lite orutinerat om ni frågar mig, men här kommer ett hopplock från lite olika kameror iaf :)
Jag fick även träffa Pippi och Supermirre, men de korten ligger i Milos pappas kamera, men kul det var kul att träffa dom. Mirjam är ju min favvo så jag blev lite chockad när hon helt plötsligt kom med chockrosa hår, men jag förstod tillslut att det var hon.

Nu är det Zlatan på TV och jag måste sova, livet är allt bra orättvist ibland :)

kram Simson


Som sagt, massa skoj. Här åker jag karusell med Dennis.


Hoppar hoppborg med Jemima.


Emmas pappa Björn var en läskig tiger, tur att Dennis var med mig...


...jag fick i alla fall denna fina pin av Björn, han fick kasta den till mig :)


Hann även med att kramas lite med Mira-Li.


Alla barn fick korv o festis och för att få det var man tvungen att få en grön prick på handen, inte uppskattat. Jag ojade mig över pricken hela kvällen.

Inga kommentarer: