söndag 16 augusti 2009

Parken Zoo

Äntligen fick jag komma iväg och titta på djur denna sommar. I fredags åkte mamma, jag, Lotta, Belinda o Andreas till Eskilstuna för att gå på Parken Zoo. Vilken dag vi hade, fint väder och massa skoj, lyckträff!
Skulle lagt ut bilder tidigare men behöver ju hjälp av mamma o hon vill bara sova hela tiden, är visst lite jobbigt att bära runt på en bebis...hm. Igår hade vi dessutom fullt upp, började dagen med brunch hos mormor o morfar, mormor fyllde år så det ville vi såklart fira. Sen var det bröllopsfest på dan och kvällen avslutades med en sommarfest, så vi var rätt sega när vi kom hem.
På söndag är det Söndagsskolans dag i stadsparken, längtar redan!

kram kram

Spanar på tigrar...wow. Tur att glaset var emellan.


Min hand var lite mindre än tigerns tass.


Ville inte klappa getterna, Belinda fick bära runt mig, hi,hi.


Mamma o jag åker karusell, åh vad det var roligt.


Här fick jag sitta själv i en bil, mamma satt breve och höll koll.


Fick en alldeles egen tiger som jag älskar...

...lika mycke som min groda jag fick, har inte släppt dom sedan jag fick dom.

Efter att jag fått tigern ville jag visa den för alla djur. Här försöker jag visa apan den. Andreas lär mig hur apan låter så jag kan locka på dom.

Inga kommentarer: