lördag 22 augusti 2009

Träffa Byggare Bob

Idag var det dags att träffa min favvo, Byggare Bob. Jag har taggat ett par dar, men vad hjälpte det, skrek som en gris när jag träffa han ändå. Pappa o jag var typ först på plats, jag var kitad med mitt Bob-bälte fyllt med verktyg, jag hade till och med fler verktyg än Bob, hi,hi. Jag fick en gul bygghjälm av Bob, den gilla jag, tack, tack.

Ikväll ska jag sova hos mormor o morfar, mamma o pappa ska på party. Hörde när mamma prata med mormor förut, ordet MAX förekom garanterat i samtalet...bara att hoppas på det bästa.

Ses imorn på Söndagsskolans dag i Stadsparken!
kram Simson



Laddad för att träffa Bob.


Hjälp så stor han var...


Min andra kompis Puh hitta jag oxå, passa på att hamra lite på han.


Pappa lät mig köpa en ny Bobfilm, jippie!


Hej då Bob, nu går jag hem med min film, vi ses hemma framför tv:n, känns bäst så.

Inga kommentarer: