måndag 14 december 2009

Granen står så grön o grann i stugan..

Tror att min mamma håller på att go bananas av att vara hemma, idag när jag kom in på toan hade hon kaffesump i hela ansiktet, skumt. Jag skrattade åt henne och ville genast hjälpa till o skölja bort eländet. Tydligen ät det bra för huden när man blir lite äldre att skrubba ibland och sump funkar visst, inser att jag har mycket kvar att lära om livet.

När pappa kom hem blev livet lite mer normalt och vi tog in granen som pappa o jag var i skogen o högg förra helgen. Och nej, vi tjuvhögg inte :) Vi hämta upp en låda från källaren med massa roliga grejer att hänga i granen, det var väldigt skoj att pynta. Resultatet blev rätt lyckat om jag får säga det själv :)






Hjälper pappa att finjustera trät lite.



Var lite pirrig när vi lyfte in granen.



Kul det här...




Är väldigt inne på namn nu för tiden, och fotboll såklart :)

Inga kommentarer: