söndag 27 december 2009

Julkul

Oj, oj, oj, hur ska jag kunna summera dessa dar, har ju hänt sååå mycket skoj. Jag har träffat tre tomtar, pappatomten, farmortomten o henketomten. Farmor tomten var snällast, hon framkallade minst hysteriska skrik :) Jag har fått så mycket fina klappar och haft så kul att leka med dem.


Idag var pappa o jag på bio med Karl Axel o Ludde, vi såg Nicke Nyfiken. Jag satt still nästan hela filmen, 1 timme o 20 min, inte illa, sen tog godiset slut :)
Jag skulle kunna skriva hur långt som helst, men jag visar nog lite bilder istället.
kram kram


Stolt kille på sin första bio!


Blev mest rädd för pappatomten, ni kanske kan förstå varför?!?!


Fick massa mat av mamma o pappa, har lekt med det hela helgen, grymt kul att laga på min spis.


Hade gjort en egen leksak till katten Douglas, men som vanligt gömme han sig när jag kommer, undra varför?


Farmortomten fick minst skrik :)

Moster Linda läser Totte för mig o Jemmi, mysigt.

Jag kunde inte somna fastän pappa körde runt mig i bilen, var för uppspelt, somna inte förrän helv tolv hemma i min egen säng. Hitta dock Silas crib hos mormor o morfar, förstod att det såg kul ut för när mamma gick förbi sa jag, mamma kort :)


Fick ett släp till min bil av faster Becca, körde Silas i det idag, han tyckte det var skoj...he,he...


Ett kärt återseende med Ellas hamster Totte, han ska bo här i en dryg vecka nu, jippie!!!
Den här filmen ska pappa visst skicka till sportnytt när jag blivit proffs. Jag önskade mig ett eget tennisrack och jag fick ett jättefint av farmor o farfar. Pappa har dock lite svårt att hänga med vem som är vem...

2 kommentarer:

Elton sa...

Hej. Du är ju grym på tennis...
Vi kommer till Örebro på Nyår. Kanske hinner vi ses på nyårsdagen... Vill gärna träffa din lillebror men framför allt dig.
Kram Elton

Simson sa...

Åh vad kul, hör av er så ska vi nog försöka få till nåt :)