måndag 21 december 2009

Sill?

Igår var en toppendag, först var det barnens julfest i kyrkan med massa skoj o fika. Efter kyrkan åkte vi hem till Jemima med ett gäng kompisar, hade snöbollskrig, åt god julmat o lekte massor, var helt slut när vi åkte hem...


På kvällen fick vi en julklapp från Bra mat hemma, en burk med lingonsill. Inget du gillar sa mor o far, men tji fick dom, jag klämde typ halva burken medan mamma o pappa förvånat såg på, ingen av dom gillar sill så burken fick jag för mig själv :)

Pappar har ledigt nu så vi ska bara mysa, njuta o julstöka hela familjen. Under granen ligger fullt av klappar och spänningen är stor. Jag går och tjuvkikar varje dag, har hittat min bokstav på ett gäng paket, kan inte tomten komma snart...




Intar sill på köksgolvet.


Barnens eget julbord hemma hos Jemima. Kan det bli bättre än mys med kompisarna!

1 kommentar:

Elin sa...

Vad kul, att upptäcka att barnen gillar något man själv inte är så förtjust i. Go Simson!