måndag 7 december 2009

Julmys

Mamma är lite tokig, idag klädde hon mig o brorsan i tomtekläder för att ta julkort. Silas var lite seg o halvsov och jag tappade tålamodet rätt snabbt trots diverse mutor som mamma lockade med. Vi får väl se om det går att få till nåt av alla bilder som togs :)

När pappsen kom hem drog vi o handla prylar till pepparkakshus, sen var det byggande o pyntande för hela slanten, se själva så fint det blev :)


Trötter o glader :)


Lilbro' har börjat smila...


Se så fint huset blev, längtar tills jag får äta upp det...mums!

3 kommentarer:

The Lindaus! sa...

Åh vad fint pepparkakshus ni gjort! =) Det där med julkort är alltid lika kul varje år, man vet aldrig deras humör ;) Kram

Jael sa...

Vilket sött lende Silas har och vilket fint pepparkaks hus
hälsa trötter och glader från mig

/jael

har ny blogg: www-jaelvallin.blogspot.com

Mia sa...

Grabbarna är ju så sjukt söta...pussa på dom ifrån mig!
Kram