lördag 6 november 2010

Hipp hurra

Nu är jag stora killen, ett år har jag fyllt och gosse vad kul livet blev på en gång:) Jag har fått äta hamburgare, glass och bulle, hur har jag kunnat missa detta tidigare. Blev firad av mamma, pappa o Simson på sängen i torsdags, var inte så jätteintresserad av presenterna, men det var mysigt ändå.

Idag har vi haft kalas här hemma för mig o brorsan, först för alla våra kompisar och sen för hela släkten. Vi har fått så mycket leksaker att vi nog måste bygga ut nu :) Tusen tack alla fina vänner och familj för en underbar dag!


God morgon fina ettåring!

Simson leker med mina presenter :)
Min första Happy Meal, jag skrek högt av ilska när mamma försökte ta hamburgaren och skära den i småbitar, ville ju äta som alla andra.

Många paket blev det idag!


Mumsigt med bulle.


Hela kalasligan.

Fiskdamm såklart, det är ju mitt bästa :)

Fick en jättefin gunghäst av mormor o morfar, hoppla, hoppla :)


Simson fick ett litet portabelt pingiskit, han ville aldrig sluta spela.

Inga kommentarer: