tisdag 16 november 2010

Lillebror har fått spruta

Dagen startade med BVC besök. Silas skulle vägas o mätas, tror ni han ville sitta still...inte direkt. Han skulle även få två sprutor och som den duktiga storebror jag är så höll jag hans hand hela tiden och tröstade honom.
Efter BVC ville vi hitta på nåt, så vi drog till Ikea med Milo, Lee o Mirjam. Vi åt mat o lekte i flera timmar, Ikea är som värsta lekhuset, hur bra som helst när man vill mysa bort en dag.
På hemvägen passade vi på att hälsa på min nya kusin Dylan som kommit hem nu. Han var väldigt söt o hade massa hår, men Jemima o jag ville mest leka med varandra o Silas gick på rivningstur:)

Ja, det var vår dag i korthet, just ja, mammas nya bakmaskin har kommit så hon har lovat att vi ska prova den imorn...längtar!



Silas väntar på sin tur på BVC.


Milo o jag myser o pratar lite:)


Lyxlunch, köttbullar o mos:)


Såklart fick man glass till efterätt, det bästa med att äta på Ikea:)


Dylan myser hos min mami.

Inga kommentarer: