torsdag 18 november 2010

Strike

Min kompis Mira-Li kunde inte komma på mitt kalas, så idag kom hon o Nova och uppvaktade Silas och mig. Vi fick världens roligaste grej, ett bowlingset. Så nu har vi bowlat, bowlat, bowlat och bowlat. Silas är ganska duktigt, lite svårt för han att förstå att man inte får ta käglorna med handen, inte så lätt när man är liten :) Mamma har lovat mig att vi ska åka o bowla på riktigt nån gång snart...jippie!

När det var läggdags hittade jag två tomteluvor i pyjamaslådan. Jag ville sova i min och tyckte även att Silas skulle ha en nattmössa, han ryckte av sin ganska snabbt, själv somnade jag med min i famnen. Det måste vara att mamma börjat pynta här hemma som gör att julkänslorna tar över :)

Bjuder på två bowlingklipp idag, inte illa va :)


Nissarna Roman



1 kommentar:

The Lindaus! sa...

Ha ha ha =) Vilka proffs till barn vi har! Kul att de gilla presenten och tack för gott fika! Kram Anna, Mira-Li & Nova