lördag 20 november 2010

Strömmen gick bara två gånger

Pappa o jag började dagen med att flytta om här hemma, in med allt på mitt rum, så nu har vi familjerum:) Sen drog vi igång att jobba med nya rummet, som ni ser i rubriken gick det sådär, ha, ha, nä, pappa skötte sej galant. Själv tog jag lite pauser bl.a drog jag på kalas hos min kompis Albin, mycket trevligt!



Vårt nya familjerum, småtrångt:)


Så här såg det ut när vi åkte på kalas...


...och så här såg det ut när vi kom hem. Snart klart va?


Mamma frågade Albin om det var roligt att fylla tre i förhoppning om att få ett leende födelsedagsbarn på bild, han svarade att det var väldigt roligt att fylla, men hade ingen lust att le:) Jag förstår dej så väl Albin, alltid vill hon att man ska le på beställning! Tack för ett kuligt kalas.

Inga kommentarer: