söndag 11 oktober 2009

Härliga helg...

Vilken härlig helg, massa mys! Lördagen började med pappamys så mamma fick sova, som hon älskar :) Sen åkte vi till, enligt morbror Putte Örebros finaste plats, orangeriet vid Karlslund för att grilla o mysa med Vallinarna. Vi i familjen Roman slår självklart ett slag för enligt oss Örebros finaste plats Rävgången, måste ju hålla oss på norr...

Efter grillet var det kalasdags hos min syssling Hedda, jättekul, kände inte nån där så jag var lite blyg först men sen blev det dans o fiskdamm så det var ju bara att släppa loss. Längtar till mitt kalas på lördag, ska bli väldigt roligt o spännande. Pappa har lovat att vara lekfrabror o fixa en kulig fest.
Lördagkvällen spenderades med min bästis Lexus tillsammans med Bob, pizza, massa lek o lite godis, kan ju knappast bli bätte :)

Idag har vi varit på mina kompisar Emma o Sigges barnvälsignelse i kyrkan o fest efter det, tyvärr var jag lite seg o sov mig genom större delen av ferren, sorry. När vi kom hem undra farmor o farfa rom de fick låna mig en stund, klart dom fick! Kom hem med godishalsband o gott humör:)

Veckan som kommer blir kalasfix, pirrigt!
kram kram


Pappa, jag o Jemmi letar fåglar att mata, hitta dock inga...


Lexus o jag målade...


...och myste med film i mammas o pappas säng.


Lite lätt kladdig kille, godishalsband är toppen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Albins kommentar till denna bild var: KLADDIG! Undrar varför?