torsdag 1 oktober 2009

Kladdigt värre...

Idag har min bästis Lexus varit här o lekt lite, alltid kul när man får träffa nån mer än mamma dagtid :) Får se om det blir ändring på det snart kanske...

När pappa kom hem så drog vi igång projekt måla, det var kul mest hela tiden. Det där med att vara kladdig är inte helt min gej märkte jag. Men tillslut arbetade mamma o jag fram ett system där jag kladdade lite och sen sträkte fram händerna till mamma som torkade av dom med våtservett så jag kunde kladda lite till...bra va?!

Efter målningen var det dags för dagens höjdpunkt, matlagning, jag älskar att vara med o laga mat. Mamma o pappa har ju gjort nåt slags försök att äta bra lagad mat varje dag, så det är fest här jämt :)

Imorn är det fredag, trallala...blir nog ett besök på Brogrens Veranda denna fredag oxå!

Nu ska maten intagas, mums!




Kladdigt...hm...skulle ha visat en kulig film här, men det gick inte att ladda upp:(



Så här fint blev resultatet, jag vet jag är grym :)


Tinas Cookalong kan slänga sig i väggen.

Inga kommentarer: