torsdag 8 oktober 2009

Oj, oj, oj vilken dag...

Idag har vi haft tempo mamma o jag till skillnad från alla andra dar... Vi starta upp på Lek o Bus landet med Lexus o Marcus. Det var vi o kanske 20 till så det var grymt lugnt där och vi kunde latja runt så bäst vi ville, att rekomendera :)
Efter några timmars lek så var det meningen att vi skulle hem o sova, men vi tog en tur förbi mormor o morfars nya hus där det rivs för fullt. Jemima var där och vi lekte en stund, fick glass av mormor o myste. Sen drog mamma o mormor med mig på värsta shoppingrundan, MEGA, Lager 157, Rusta för att nämna ett par. Mamma mutade mig med klubba i bilen för att jag inte skulle somna på vägen hem, hi, hi.

Väl hemma blev det Bob i soffan, mamma o jag var helt slut, ingen hade fått sova på hela dan...

Imorn är det freda, jippie!!!


Den här superfina hammaren fick jag av mamma som muta när vi skulle lämna Lek o Bus. I love it, har inte släppt den en sekund, somna till och med med den i sängen...


Den här fina tröjan köpte jag o mamma till bebisen, min nya bästis :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg tröja Simme!!!

Simson sa...

Tack :) Det är min favvotröja, jag bor i den hemma o mamma tvättar den för jämnan...