lördag 31 oktober 2009

Totte bakar

Här hemma står det lite still nu, mamma har varit sjuk i flera dar o legat i sängen mest, trist :( Nåt bra med det är dock att jag fått vara en dag med farmor o farfar och en dag med mormor o morfar + att pappa varit hemma två dar, så mej är det inte så synd om, förutom att jag oxå är lite krasslig då...

Idag låg pappa o jag och läste på mitt rum, älskar ju Emma o Totte böcker, Totte bakar är en favvo. Pappa kom då med den briljanta idén att vi skulle baka våran egen Tottekaka (sockerkaka) sagt och gjort, vi styrde kosan mot köket och satte igång. När den var klar hämta vi ner mammsen och bjöd på riktigt gott fika, inte illa för två grabbar va ;)



Finfint med sockerkaka...


Mums...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig blivande storebror! Gott med sockerkaka...hoppas bebben kommer snart :)

mirjam sa...

Hej på er! Milo saknade er idag, o jag med... Hoppas ni blir bättre fort o bebis vill komma ut snart! kram

The family sa...

Simson, När får vi se bilder på brorsan??