söndag 18 oktober 2009

Hurra, hurra, hurra...

...jag vet, jag fyller inte förrän den 27, men vi firade i helgen, så att mamma skulle orka vara med :) Men det var knappt hon orka ändå, hon är väldigt trött nu, därav väldigt dåligt uppdaterad blogg.
I alla fall så hade vi kalas hela lördagen, först med alla kompisar och sen med hela släkten, väldigt kul! Jag fick ruggigt mycket paket och hade en så kulig dag. Tack alla som kom o uppvaktade mig! Om ni undrar vad dagen gick i för tema så var det självklart BOB!!! Mamma o pappa hade dukat o fixat med tårta o fiskdamm, allt i Byggare Bob tema, me like.

Nu får ni be att bebisen kommer snart så att jag får tillbaka min mamma :)

kram kram


På morgonen firade mamma o pappa mig, fick en egen skruvdragare, kungligt. Här ringer jag till Bob på min nya bobtelefon för att berätta om skruvdargaren.


Bobtårta! Finns lite kvar om nån är sugen :)

Alla polare vid kalasbordet...ja, ni ser...Bob!

Fiskdamm med...hm...Bob :)


Fick en bilbana...undra vem som egentligen tyckte den var roligast :)


Dagen avslutades med gröt tillsammans med mina nya verktyg.

4 kommentarer:

Elton sa...

Ja vi är sugna på tårta....
När kommer lillasyster/lillebror?
Kram Elton

Simson sa...

Bara att komma o äta:) Beräknad till 4 nov, men den får gärna komma NUUUUUU :)

kram kram

mirjam sa...

Hej Simson!! Tack för ett roligt kalas även om tårtan inte gick hem hos Milo, när han väl fick chansen.... Hoppas din syrra/brorsa kommer snart!!!

The family sa...

Tack för ett kul kalas! Förstår att du längtar efter bebisen, det gör vi med!