söndag 27 september 2009

Tut-tut-tut-tut...

Idag efter kyrkan åkte vi till Pizza Hut för att möta upp Karl Axel o Ludvig. Jag åt inte så mycket pizza, tycker mest att det är kul att prata om det :) Efter att vi ätit så drog vi till brandstationen, papaps kusin Daniel jobbar där och var så snäll och lät oss komma o hälsa på idag. Det var så häftigt att få se alla branbilar och få provsitta o åka. Under tiden vi var där så fick de ett larm och massa brandmän kom springandes till bilarna, det tyckte jag var lite läskigt, men annars var allt bara kul.

Imorn är det Becca-dag igen, jippie! Det händer alltid massa skoj när man är med Becca, imorn tror jag att vi ska åka o bada, kul!!!

kram från mini brandmannen


Fick prova lite utrustning.


Pappa busar lite med mig o Karl Axel, tur det inte var nån slang med vatten påkopplad.


Det fanns ett stort gym där, vi försökte vårat bästa för att orka...men icke sa nicke...


Pappa ville vara lite häftig och provade att kasta sig ut för stången, jag ville oxå men var för liten.

Prova på att meka lite, gillar ju alla typer av verktyg.

Karl Axel o jag tog oss en tur, bälte är ju viktigt!

Brandbilarna i all ära, men Daniel hade sin fyrhjuling där, gissa om det var coolt...


...tänk o ha en sån här...

Provtur i branbilen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oansvariga föräldrar som inte använder bilbarnstol. Skäms.