fredag 11 september 2009

I love mom

Idag var det softar dag som vanligt här hemma. Efter att mamma o jag sovit ett par timmar, käkat lunch och fixat oss (mig). Så kom farmor o hämta mig, vi åkte o lämna deras katt Douglas på klippning. Min älskade faster Becca har nu äntligen kommit hem från USA och hon var med idag också, mysigt :) Medan Dogge klippte sig drog vi till Marieberg där med lite shopping o burgare. Jag hittade lite grejer jag ville köpa till mamma och farmor var så snäll o hjälpte mig. Det blev en fin blomma o örehängen, jag valde helt själv :)

Imorn är det lördag=arbetsdag hemma :)

kram kram


Visst var det en fin blomma :) Det fina ljuset som luktar nytvättat fick mamma av Becca från USA, tack, tack!


Örhängena låg i denna fina påse, mamma är ju en girl :)


Mamma blev sååå glad för presenterna. Visst blev hon fin!

Inga kommentarer: