måndag 7 september 2009

Garage

Idag har det varit hemmadag. Pappa började ju jobba idag och mamma skulle oxå jobba, men vaknade o var krasslig så jag fick vara hemma med henne idag. Hon har suttit på en stol i trädgården och låtit mig plocka äpplen, päron o plommon från backen ner i en korg, hon försökte få mig att tycka att det var kul, men jag såg igenom hennes utbyttjande :)

Igår efter kyrkan så var det kalasdags för min bästis Lexus. Jag hade köpt en Byggare Bob film, som jag helst ville ha själv, försökte öppna paketet på vägen dit. Massa gott fika och mys fanns såklart och massa kompisar att leka med, mitt bästa. Undra om jag får en bebis i födelsedagspresent?

På eftermiddagen idag kom Mia o Jemima hit med en överaskning, ett garage!!! Jag leker alltid med det när jag är hos Jemima, men nu när jag har fått det kan jag leka med det varje dag, tack, tack!!!

Nu ska jag sova, mamma o pappa ska visst försöka lära mig att somna själv, good luck with that!!! Imorn ska jag med mamma till barnmorskan o få lyssna på bebisen, spännande.

God natt!


Jemima o jag myser i kyrkan...


Ett alldeles eget garage, wow!


Självklart tackade jag Jemima med en puss o kram.

Inga kommentarer: