onsdag 23 september 2009

Kompisgunga

Idag skulle vi äntligen släpa oss iväg till Babysången i kyrkan, men Mirjam var sjuk så det var inget idag :( Vi får ta nya tag nästa vecka!
Mamma håller på att fixa lite med grejer till mitt kalas, vet att det är lääänge kvar men hon försöker nog fördriva lite tid. Idag kom iaf en låda på posten fylld med Byggare Bob grejer, jippie, jag ville genast börja använda allt men fick såklart inte rör nåt...hm.

På väg hem från affären stanna vi i parken för att vänta in pappa, efter en stund kom Lexus förbi och sen även Sigge, värsta kompisträffen, hi,hi. Nån pappa kom däremot inte, skyllde på jobbet :)

Vill bara säga att jag är lite stolt över min matkräsna mamma som ätit allt på menyn denna vecka och dessutom gillat det!!!

Hoopas ÖSK vinner ikväll, det skulle sitta så fint.

kram o godnatt


Bästis Lexus o jag i kompisgungan med lite skräckblandad förtjusning.

Inga kommentarer: