onsdag 16 september 2009

Modell

Idag är mamma o jag hemma o slappar o fixar. Mamma ska ha Gangstarparty hemma imorn så vi har städat i flera dagar, det tar ju lite tid för min mor numera, det hon inte tänker på är att jag stökar ner rätt så snabbt så hennes jobb blir lätt ogjort, men, men, jag gör så gott jag kan för att hjälpa henne.

Min födelsedag närmar mig...eller ja, det är ju en månad kvar drygt, men mamma har börjat förbereda lite så allt är klart för mig o pappa att sköta kalasandet själv om bebisen skulle ha dykt upp. Idag var projektet att ta kort till inbjudan, hon Bob-stylade mig för foton, ett par bilder var ok, sen tröttna jag. Får väl se om hon får till nån ibjudan...


Nu ska vi visst fortsätta städa och sen masa oss bort till sopstationen o kasta glasburkar, om vi orkar :)

kram kram


1 kommentar:

Anonym sa...

:) cool kille, hoppas allt är bra med er. Så kul att se er på bröllopet tyvärr så hann jag inte prata så mycket med er bara :( hela dagen gick ju i turbo fart... lycka till med förberedelserna kramis elin