lördag 5 september 2009

Fotboll o tvättis

Nu är jag hemma efter en natt hos farmor o farfar. Tyvärr fick jag inte träffa farfar, han spela golf både på kvällen o morgonen, men ikväll kommer han och ser på fotboll här hos oss, kul! Pappa o jag har varit o handlat massa mys till ikväll, det blev rätt mycket, inte mig emot, jag älskar ju mys, men får tyvärr inte äta hur mycket jag vill :(

Kommer en lite bild från tvättstugan som pappa o jag fixat till lite. Imorn efter kyrkan ska jag på kalas hos min kompis Lexus, det blir kul, snart är det min tur att fylla två :)

kram Simson



Pappa o jag övningshejar innan matchen börjar. Kvällen till ära har jag min Sverigepyjamas.


Fick en egen skål att dippa i, förstår inte att dom inte vill att jag ska dippa i samma som alla andra, hade visst nåt med dubbeldippning att göra...hm...


Så här fint har det blivit i tvättis, som ni ser på bänken har det redan gett utdelning, mamma tvättar för fullt :)

1 kommentar:

mirjam sa...

vad fint ni har gjort!!! ses imorrn, jag är tokladdad för allt du ska säga!!! ;)