söndag 20 september 2009

Fy skäms

...nu var det länge sedan jag uppdaterade här, skyller som vanligt på mamma som är min ständiga sekreterare :) Idag har vi haft fullt upp kyrka, hem o äta o sova o bygga lite med pappa, sen på kalas hos Milo. Så nu ska jag sussa gott har mamma bestämt :)

Imorn jobbar mamma så Becca ska o jag ska mysa, tror vi ska till Lek o Bus landet, jippie!!! Tur mamma jobbar ibland så jag får göra nåt skoj, he,he...

Ikväll fick vi leverans från "Bra mat hemma", mamma o pappa ska visst göra nåt försök att äta bättre och få mig och äta varierat och så. Veckans meny kan du se här och ni som känner mor min inser ganska snabbt att hon kommer smygäta lite annan kost, ska försöka hålla koll på na'.

Bilderna visar dom superfräcka bokstäverna jag fick från Becca när hon kom hem från USA. Man har de i duschen och kan fästa dom på väggen o duschdörren, mamma o pappa skriver meddelanden till varandra, själv gör jag mest fina mönster :)


Kuligt va!


I den här grodan från Biltema förvaras bokstäverna, även den är rolig att leka med :)

1 kommentar:

Elton sa...

Förlåt men det var verkligen en snabbvisit. Kom till Örebro, sen skulle vi på 30årskalas, sen sova sen hem. Nästa gång... Eller kanske du kommer till Karlstad.