onsdag 14 juli 2010

Flängande

Blev inte så mkt bygge för mig idag, mest flängande med mamma. Vi börja på bibblan, vilket supermysigt o roligt ställe. Vi hämtade ut gratisböckerna man får via BVC, jättefina böcker. Jag var väldigt duktig och viskade hela tiden:)
Sen släpa mamma runt mej på stan, utan vagn, massa röda skyltar med tre bokstäver, gissa själv vilka, lockade henne visst:)

På aftonen kom farmor för att leka med mig o Silas för mamma o pappa drog o målade på mitt nya dagis. Det ska bli så spännande att komma tillbaka efter sommaren och få vara i det nybyggda dagiset, längtar!



Så här långt har vi kommit so far. Mamma skojar o säger att vi bygger en liten kyrka:)


Jag hjälper pappa med det mesta...


...mest med att dricka upp vattnet:)


Silas sköter numera vattningen här hemma, han gillar iaf att ät på slangen.

Inga kommentarer: