tisdag 13 juli 2010

Inte så mycket byggande tyvärr...

Alltså tanken var ju att ni skulle få lite bilder på vårt byggprojekt men pappa började bygga vid halv fem imorse och jag vaknade halv elva och då hade han nästan byggt klart. Efter frukosten och lite fixande så kom regnet och tur var väl det för mamma höll nästan på att emigrera till Alaska. Vi får ta nya tag imorn med bygget, om inte pappa börjar jobba sådär tidigt bara...

Ikväll när vi satt o käka frågade jag mamma: Var är min blogg? Hon sa att den var på datorn och efter maten så visade pappa den för mig, var ett tag sen jag var inne o kolla :) Vi kollade på massa gamla filmer och hela tiden sa jag att det var Silas, svårt det där med att jag oxå varit liten som han men en vacker dag går det väl in i skallen:)

Sov gott i den lite kyligare natten...

Inga kommentarer: