tisdag 27 juli 2010

Säröhus

Ja, nu kommer här lite bilder för att visa hur härligt vi hade det när vi laddade för Ullaredbesöket :) Om ni är nere i Götet och inte vet vart ni ska bo så dra ut till Särö, det är bara ett par mil. Så otroligt fint vid havet, underbar frukostbuffé och framför allt Särö källa. Mamma o pappa var där när morfar fyllde 60 och ville nu ta med mig o Silas dit för att njuta lite, se själva...


Den 37 grader varma poolen, jag som aldrig badar annars kunde inte motstå att simma en sväng :) Silas älskade den här poolen.


Ett av fyra jacuzzikar som man kunde blanda härliga arombad i...


...jag tog en skopa av varje :)


I omklädningsrummet fanns massor av olika krämer o masker att smörja in sig med, jag tog lite från varje där med och blandade fritt. Men min favvo var de sköna saltscrubberna i duschen, man fick hälla upp lite i små koppar och ta med in i duschen, jag fyllde mer än en kopp om man säger så :)

Vi köpte med en burk hem, tyvärr kommer den väl bara räcka till en dusch...


Ser nästan ut som glass, hi,hi.


Hitta den här mysiga bilder på mig o Jemima bland Vrångöbilderna, inte konstigt att folk trodde vi var tvillingar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Supermysigt !!!