torsdag 1 juli 2010

Tre små gummor?

Åh, min favorit, utbrast jag när mamma kom med Noraglass med lakritssmak:) Fick snabba mej att sluka den innan de hårt bevakande fåglarna attackerade den och allt annat ätbart. Nora visade sej vara en väldigt mysig sommarstad. Mamma har just nu dille på gamla trälådor så hon gick in i varenda affär o loppis för att hitta den perfekta lådan, hon hittade en som fick duga så jag antar att letandet fortsätter, pust. Morbror Henkes kusin har en jättemysig affär som heter Ärta Pärta, där hade dom väldigt mycket fint, fråga mamma får ni se;)



Jag fick min glass först och snäll kille som man är så bjöd jag Jemima in hon fick sin glass...


...men så fort hon fick sin glass mumsade jag själv:)


Det här är vad mamma använder lådorna till, jag hjälper henne att plantera, man blir lite smutsig, men det är väldigt skoj.

Inga kommentarer: