lördag 27 februari 2010

Childrens

Vilket roligt ställe min kompis Lexus tog med mig till idag, Childrens i Hallsberg. Fanns så otroligt mycket skoj att göra o prova. Mammsen tog en hel del kort, så jag tror jag visar dom istället för att blaja en massa.

När vi kom hem så tog vi tjuren vid hornen och skottade hela vår uteplats, eller mamma o pappa skottade, jag hoppade mest i snön, väldigt kul. Nu är det rent från snö på altan, men desto mer nedanför, ska försöka få till en egen pulkabacke som Jemima hade.

kram kram


Brandbilen var nog min favvo.


Jag tankar bilen o Lexus provar den lite stora hjälmen.


Tandläkare Simson o patient pappa o Silas. Silas hade inga hål, he,he.


Övade lite på att borstatänderna, det kan man aldrig öva för mycket på.


En annan favvo var affären, minikonsum, gick direkt o plockade min favvo - ketchup!


Lexus o jag plockar grönsaker, nyttiga killar.

Betalningen skötte vi själva med egna pengar o allt, börjar bli stora nu.

Gissa om jag gilla det här...


I cafét hängde jag en del oxå, serverade mamma kaffe o kaka.


Gillade så mycket att leka med dom att mamma köpte med ett gäng hem.

1 kommentar:

sofia sa...

Vad de är coola de små killarna:-)

Ha en bra dag, kramar Sofia