torsdag 18 februari 2010

Lillebror börjar bli stor

Idag slet Pappa fram min hoppgunga jag hade när jag var liten knodd. Silas fick bara sitta en kort stund, han tyckte det var toppen. I övrigt har vi mest softat idag, varit på Bvc, ikea, haft besök av morfar och suttit med bokreakatalogen o ringat in alla böcker vi ska köpa, blev nåra stycken.
Imorn blire sassa brassa på dagis o sen fredsgsmys hemma, toppen! Har informerat Mamma om vad jag vill ha, cola, sipps, dodis o hamburgare...hon såg lite skeptisk ut men har jag tur får jag nåt av det, gäller att sikta högt:)



Lite liten än, armarna nådde inte riktigt upp:)


Mamma köpte dom här fina korgarna på ikea, jag ska visst lära mej hur alla siffror ser ut nu, tacksam att hon börja med tre st o inte tog alla på en gång, blir lite fullt I mitt lilla huve.

1 kommentar:

tant jessica sa...

ååh, så söt. och vad kuul med sassa brassa! Jag kanske får brassa till med en cheescake imorgon då......

kramis