onsdag 3 februari 2010

Pust vilket projekt

Efter en superhärlig dag på världens bästa dagis åkte vi hem o softa lite. Efter lite mellis gick vi ut o lekte lite i den superhärliga snön. Morris o jag hoppade från trappan ner I snön, mitt bästa just nu. Efter en stund fick Mamma den briljanta idén att gå till konsum med Silas I vagnen o mej I pulkan, ni som varit utanför dörren idag vet att det inte var en toppenidé.
Halvvägs mötte vi farbror som sa att vi skulle vända för att vi aldrig skulle ta oss fram, men min Mamma är envis som en get så efter att ha dragit mig o Silas I omgångar vissa passager så nådde vi vårt mål. Vår lilla promenad tog endast två små timmar :)

Hemma igen blev det korv o äggmacka på min begäran!






2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker din mamma gjorde helt rätt som tog med dig och lillebror på promenad! Strong woman, Hanna :)två timmars träning på en dag, det är bra gjort....men kan hålla med om att val av dag kanske inte var helt optimal! Hm....vad stor Andreas blivit, nu när man ser overallen på Simme, ingen bebis, och ingen hundvalp,får nog köpa en fisk kram,sis

Simson sa...

Ha,ha...ja, trot eller ej, men en fisk är rätt mysigt :)

Kan tillägga att han trilla ur pulkan 3 gånger, snöret till pulkan gick av en gång och att vi vid ett tillfälle stoppade upp hela trafiken i norrby, ha,ha.