torsdag 25 februari 2010

Jennas bullar...

...fikade vi på idag, skrev ju igår att vi skulle styra upp alla fikningar, men idag har vi hängt hos Vallins hela dan o Jenna hade bakat supergoda bullar så då var det bara att hugga in, även mamma åt en såg jag allt, den enda som höll sig inom ramarna var Silas ;)

Vad grymt härligt det är med all snö, Jemima o jag var ute o lekte en stund idag, jag ville inte gå in! Neeeejj, nu tog finland brons i hockey, inte vårat hockey-OS :( Ja,ja, iaf så är det väldigt roligt med snön.

Bjuder även på ett litet sångnummer à la grabbarna Roman, håll till godo :)


Det är helt klart toppen att ha en lillebror att leka med, idag märkte jag honom, i fall han skulle komma bort. Han verkar nöjd, eller inte.


Jemima o jag kasta snöboll på Silas, ajabaja...


Egen pulkabacke på tomten, perfekt mammabacke inte massa släpande upp och ner, en mamma på varje sida så vi knalla i stället, funkar det med.

Yeah, yeah!!!

2 kommentarer:

mirjam sa...

yeah yeah! Det är bra att ni tuffar till sångerna lite....

Simson sa...

Man lär sej mycket nytt o skoj på dagis:)