tisdag 23 februari 2010

Kussemys

Idag slog jag upp mina blå vid kvart över sju, mamma såg seg ut men egentligen tror jag hon tyckte det var skönt att starta dagen så tidigt:) Efter lunch åkte vi hem till Ella för att leka lite, väldigt mysigt. Hon hade bakat väldigt roliga o goda kakor, snögubbechokladbollar, tre kakor I en lixom.
Blev själv sugen på att baka så mamma o jag gjorde goda kladdkakemuffins med god kräm på när vi kom hem. Inte helt juste fick jag lägga mej när plåten åkte in I ugnen, men fick slicka skålen och det var ju mest det jag ville åt;)



Snacka om konstverk!


Mumsfillibabba!


Ella myser med Silas.


Dessa goa somnade jag ifrån, som sagt, inte helt juste...

2 kommentarer:

Sigge sa...

Toppengott! Morsan bakade också idag, men bara t pappa...

Elin sa...

Ja, men smeten är ju ändå bäst. Brukar bli lite arg på mamma när hon tar "min" smet och ställer in i ugnen. Den blir ju förstörd! //Albin