söndag 28 februari 2010

Lite halt...

Här var det meningen att det skulle ligga en söt liten bild på mej o Silas, vi var nämligen så fina idag, båda hade jeans o pippitröjor. Men mamma o pappa är förvirrade småbarnsföräldrar o glömde byta blöja på både mig o Silas efter kyrkan utan drog direkt o käka. När vi kom hem så hade både jag o lillebror kissat igenom så det blev klädbyte o ingen fin bild till mamma, rätt åt 'na :) Istället kommer en bild på pappa när han var liten, ryktet säger att jag ska vara lik han...

Ramlade i kyrkan idag när vi latjade och fick väldigt ont i foten så nu haltar jag, mamma o pappa säger att jag är så söt när jag gör det, fattar dom inte att det gör ont?!?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har för mig att denna bild togs när mamma å pappa kom hem med mig från BB ... =) tänk att han blev såå glad.. =)... / faster H

Anonym sa...

Åhh, nu förstår vi vem du brås på Simme /Tjejerna