torsdag 18 juni 2009

Tröstshopping

Idag har jag o mamma varit på det där stora torpet igen. Mina kompisar Lexus, Milo o Jemima var oxå med. Vi var först på barnmöte och sen gick vi o käka lite. Tyvärr vräkte regnet ner så efter ett par timmar kände mamma att det var nog. Vi styrde kosan mot Marieberg för lite tröstshopping. Pappa är o spelar golf , så vi var ju tvugna att fördriva tiden på nåt sätt, så sa mamma iaf :)

Imorn ska vi fira midsommar, hoppas på fint väder så vi kan vara ute, men, men, det blir nog mysigt ändå.

Oj, nu åskar det visst, måste kura upp mig hos mamma i soffan.

kram kram


Jemima, Lexus o jag uppträder på scenen i "stallet".


Ny mössa från polarn (rea) har även lärt mig att göra fulminer på kort.


Som sagt, fulminer var det :) Kebba från HM, 10 spänn, fatta billigt!!!


Sandaler från Coop, halva priset, men mamma köpte för stora, typsikt...pappa får åka o byta :)

Inga kommentarer: