onsdag 3 juni 2009

Tekniska problem

Min mamma har det lite tuff på teknikfronten nu. Först var kabeln till kameran borta, den är hittad nu. Sen braka hennes dator ihop, tur att pappa är en hjälte och lyckades på nåt skumt sett få fram alla bilder på mig, tack gode Gud, tänk om alla dom underverken hade gått förlorade...
Som tur är har ju pappa en dator, och han är inte hemma nu, så vi lånar den :) Men inläggen kanske inte duggar lika tätt här tills datorn är lagadm eller en ny inköpt, som mamma hoppas ;)

Igår var jag hos Nils o träffa alla mina föräldragruppskompisar, länge sen vi sågs alla, det var väldigt kul och slitigt, sov tre timmar när jag kom hem.

Imorn blire nog Marknadsafton, om det inte regnar, då håller vi oss inne, ja, jag vet inget dåligt väder bla, bla, bla...


Nils har en väldigt rolig spis som man kan krypa in i, värsta roliga!




Ord känns överflödiga...

1 kommentar:

Elton sa...

Jag vill också vara med. Saknar er allihop.