tisdag 23 juni 2009

Utflykt på en seg dag

Idag har det varit en rätt soft dag. Till mammas glädje, hm, vakna jag sju och ville inte somna om. Vi hade inga direkta planer för dagen, men vi somna vid typ halv tolv och vakna...TRE!!! båda två. Mamma är ju ingen soldyrkare direkt så hon tyckte nog det var rätt skönt o sova inne i kylan. Pappa kom hem tidigt idag, då hade mamma o jag just ätit lunch, hi,hi. Efter denna sega inledning av dagen var vi ju tvugna att hitta på nåt, så vi cykla till Svampen och käka glass och sen lekte vi i parken. Efter en stund var vi så varma att vi cykla hem och badade lite i poolen, eller jag bada lite iaf, pappa sov i hängmattan och mamma låg i skuggan :)

Nu ska jag gå och sova efter denna mycket jobbiga dag, he,he...imorn ska vi försöka få mer gjort :)


Pappa o jag vid Svampen.


En väldigt bra stol i hissen, perfekt för mig att sitta, är ju en lång färd upp :)


Pappa tittar på utsikten, jag når inte riktigt upp...


Familjekort, inte av de bästa kanske...


Pappa o jag leker i parken, undra vem som tycker det är roligast.

Tittut

Inga kommentarer: