lördag 13 juni 2009

Lervälling

Redo för avfärd till mormor o morfar. Mamma var lite kinkig och ringde ett par gånger och kollade så allt gick bra men när morfar sa till mamma att han har 4 barn o 10 barnbarn så sluta hon ringa...he,he. Hade jättemysigt hos mormor o morfar, dom var nog lite chockade att jag var en sån sjusovare, de fick väcka mig vid nio imorse och då ville jag INTE gå upp, lik min mor :)



När jag kom hem från mormor o morfar så höll pappa på för fullt ute i trädgården, jag ryckte genast in för att hjälpa till. Min granne Morris kom oxå och fixade lite. Sen efter dusch, mat o sömn så drog vi till Vallins för att fira Mia som fyllde 40 bast, väldigt mysig fest med massa god mat, jag åt allt jag hitta.
Nu är det läggdags, måste ju ladda för Summer at City i hästhagen imorn, vi ses där!
kram


"Hjälper" pappa att ösa jord...


Värsta karusellen!

Inte lika kul hela tiden...

Inga kommentarer: