söndag 14 juni 2009

Summer at City

Den här dagen började underbart. Mamma o pappa hade glömt en godispåse framme från igårkväll, så när mamma kom ner hade jag munnen full av namnam...he,he...Påsen blev jag snabbt av med, men jag fick iaf äta upp de jag hade i munnen, bästa frullen hittills!

Idag var det Summer at City i kyrkan, inte så mycket summer kanske, men kul hade vi! Jag spela fotboll, lekte med kompisarna och jag fick till och med vara med och spela brännboll med de stora barnen :) Efter en hamburgare och en bulle samt lite annat smått och gott jag hittat runt omkring, var jag mätt och belåten och somnade i bilen på väg hem.


Jag var kung på brännboll.

Myser med kusin Ella under hennes paraply.

Myser med faster Becca, är en riktigt myskille jag.


Mamma o pappa fick låna stolar av Mira-Lis föräldrar, jag var snabb på att nalla åt mig en sittplats.



Pappa skjuter straff på morfar, han missa tyvärr...

Inga kommentarer: