fredag 5 juni 2009

Skojsigheter...

Idag har mamma o jag haft mysdag hemma, grymt skönt! Efter jobbet kom pappa o hämta oss och vi så åkte vi för att fira Jessica som tagit studenten. Massa god mat o gott fika, och lite kompisar som jag kände.


Grattis Jessica, snart är det min tur...he,he...


Gav Jessica ett antal pussar, tyvärr var mamma väääldigt seg med kameran.

Igår var det ju marknadsafton, trots dåligt väder så tog vi oss ut en stund. Mamma köpte fina biltofflor till mig då min gått sönder. Sen fick jag en jättehäftig balong...och det bästa av allt...en munk!


Rätt nöjd kille...
När Jemima var här i torsdags fick vi lite oväntat besök, se själva.

2 kommentarer:

mirjam sa...

Ibland undrar jag var ni bor egentligen, så mycket djur som är utanför er jämt.... Här på landet finns det ju bara hundar och löptränande typer i spåret....

The Lindaus! sa...

Vad söta dom är, barnen alltså ;)Kram Lindaus