lördag 27 juni 2009

Pust vad varmt...

Vilken härligt dag, men vad varmt det är. Mamma sitter i skuggan o pustar mest hela dan, hon tycker det räcker nu. Vi har varit hemma hela dan idag med en ständig ström av folk i trädgården, mysigt. Grannar, kusiner, kompisar o farmor o farfar har varit här. Själv har jag gått utan blöja nästan hela dan och badat, badat och badat, man orkar ju inget annat. Pappa har slitit som ett djur hela dan, han håller på med uteplatsen, jag fattar inte hur han orkar.

Fick äntligen min efterlängtade skottkärra idag, och gissa om jag lekt med den, grymt bra grej, kan ju hjälpa pappa massor. Min kusin Andreas sover över hos mig i natt vilket är toppen, vi har så mysigt, imorn förmidda ska vi åka o kolla på Benji som spelar semifinal i Örebro cupen, då ska vi heja rejält.
Sov gott!
Pappa o farfar hjälper mig att skruva ihop skottkärran.
Rätt nöjd när jag hjälper pappa att städa undan jorden.


Myser med Andreas i min säng, var dock lite trångt för båda att sova där så jag fick sova innne hos mamma o pappa.

Inga kommentarer: