lördag 20 juni 2009

Midsommar

Jaha, då sitter man här igen då o bloggar :) Igår var en skön dag, midsommarlunch hos farmor o farfar, lite knytis hos min kompis Sigge på kvällen där massa av mina kompisar var. Framåt läggdags kom farmor o farfar o hämta mig, mamma o pappa skulle på konsert, mitt i natten, så jag fick sova hos dom, ingen besvikelse direkt. Ryktet säger att pappa somnade på första raden under konserten, till mig sa han att han bara blunda...bara Gud vet sanningen ;)

Visar även lite uppdaterade bilder av vårt hus idag. Jag är ofta med pappa o bygger, han hade ju inte kommit hälften så långt annars, vi jobbar bra ihop.

Nu kommer snart Karl Axel o Agnes hit, gotta go!

kram


Lånade Emmas mössa kvällen till ära, tyckte den matcha min tröja...en aning liten dock...


Lexus o jag parkerade oss vid fikabordet, mums!


Pappa o jag in action.


Såhär fint har det hunnit bli på baksidan, snart ska vi bygga altan oxå så att vi kan sitta o fika där, ser fram emot det byggprojektet!

2 kommentarer:

mirjam sa...

Det blir SÅÅÅ SNYGGT!!!!!
Kram kram

The family sa...

Håller med Mirjam. Simson, du kommer ju bo i värsta palatset!