fredag 31 juli 2009

Annorlunda är oxå bra :)

Hej, hej, här skulle visas roliga bilder från Kolmården, men så blev det inte. Mamma mådde inte så bra och fick åka till farbror doktorn istället så vi får ta Kolmården en annan gång. Men pappa o jag myste med Milo och hans familj i ett par dar istället, värsta mysiga. Nu är vi iaf hemma igen och mår bra.

Har hört ryktas om tivoli i stan...måste nog kolla upp det...
kram kram


Kvällsmys


Fick mitt andra godishalsband, helt klart en favorit!


Pappa o jag utforskade Nyköping, och tänka sig, dom hade MC där med, lyllos mig!

4 kommentarer:

Susanna sa...

Så synd att det blev som det blev men skönt att du mår bra igen!!
Ha en härlig dag så hoppas jag vi ses snart igen!

KRAM

The Lindaus! sa...

Oj så tokigt det kan bli, hoppas du och bäsen mår bra! / lindaus

Anonym sa...

Hej! Hoppas du och magen mår bra!?
Har en liten fråga... du har ju sån där räknare på hur många som besökt din blogg, hur får man till en sån?! Kram från Sandra S

Simson sa...

Vi mår bara bra :) Jag tror att min räknare är från http://susnet.se/tjanster/ sen kan man göra massa olika inställningar tror jag, mannen ordna det :)