fredag 17 juli 2009

Bye bye Österlen

Idag var sista stranddagen här, imorn bär det av hemmåt till Örebro o pappa, jag längtar! Vi har haft det så mysigt här i hela två veckor, kommer kännas tomt att komma hem utan alla kusiner, men vi får väl ha återträff :)

Imorgon blir det packning o städning för hela slanten och sedan ska mamma o jag åka med mormor o morfar hem, undra om morfar behöver hjälp med körningen, har ju blivit rätt bra på att köra under tiden här nere.

Får visa lite uppdateringar på bygget när jag kommer hem, pappa har slitit hårt nu när vi varit borta.

kram kram


Ella o jag på väg ner till playan.


Korv o festis, värsta bästa strandmaten.


Badar med Andreas o Belinda, tur att det fanns pool, havet var inte jättevarmt...


Kusin Dennis o jag kollar på Byggare Bob, min favvo ni vet.


Det här har varit min favvolek tiden här nere, att öppna o stänga ytterdörren. Mormor tror att det är för att jag inte har några dörrar hemma att öppna o stänga. Men snart ska pappa bygga en trappa på framsidan så jag kan öppna vår ytterdörr för första gången i mitt liv och gå ut, jippie!


Morfar o jag, nästan lika bruna, eller?


Min nya kompis som bor i trädgården här, visst är den söt :)


Jag pratar med den o matar den med stenar.


Pussar oxå lite ibland.

2 kommentarer:

Pappa sa...

Sötnos!

Elin sa...

Va gulligt när han pussar den "söta" figuren...