fredag 10 juli 2009

Österlen

Nu kommer äntligen lite nytt från Österlen, sorry att jag varit kass på att uppdatera. Vi har det så bra här nere, fint väder och gör massa skoj hela tiden. Denna vecka är Vallins här med oss och när dom åker kommer resten av kusinerna. Jemima o jag myser hela dagarna och Jael och Jenna är så gulliga o leker med oss. Idag blåser det lite storm här så vi kan nog inte åka till stranden :( Men det finns mycket annat att göra här nere, vi har varit i Kivik, Ystad och massa andra små ställen här. Igår var vi och kolla på en massa stenar som står i en ring, Ales eller nåt, det ska visst vara stort, men jag satt mest i vagnen o fika, höll på att blåsa bort.

Nu ska jag fixa oss och dra ut på dagens äventyr vad nu det blir. Pappa åker ju hem imorn så ni som är hemma får ta hand om honom åt oss :)

Kram Simson


På väg ner, pappa hade fixat så bra med min nya DVD. Mamma säger att det är kanske det bästa som köpt till mig, jag håller med!


I den här lilla stugan bor vi, visst är det mysigt. Skulle visa kort innifrån om det inte var så stökigt :)


Här är det stora huset där alla andra bor. Jättestor trädgård som man kan spela mycket fotboll i, me like.


Pappa o jag leker på stranden med min nya leksak.


Värmer mig efter ett dopp i havet.


Fick låna morfars stol att sitta o fika lite i, myspys.


I Ystad fanns det tivoli, gissa om jag var lycklig när jag fick köra runt pappa i den när bilen.

4 kommentarer:

The family sa...

Hej Simson! Vad mysigt ni verkar ha det. Jag saknar dig och längtar tills du kommer hem! Kram

Unknown sa...

Om ni har möjlighet är ett tips att åka till Åhus o käka Sveriges godaste glass!!

Milo sa...

Saknar dig Simson!!! kram Milo

Simson sa...

Jag saknar er alla med, men om en vecka kommer jag hem, då blir det lajbans!!!