torsdag 2 juli 2009

Stockholm i mitt hjärta...

Nu är jag hemma efter min minisemester i Stockholm. Jag har haft det så mysigt med mamma o mormor. Vi har hunnit med mycket roligheter, åkt buss, åkt T-bana, åkt båt, varit på Skansen, gått på stan, varit på Taxinge Slott och där emellan bara softat och myst. Jag fick en ny film av mormor, Rorri racerbil, jätteskoj, mamma behövde lite omväxling från Byggare Bob sa hon, förstår inte vad hon menar...hm.

Tack mormor för supermysiga dar i Stockholm!

Imorn blir det tvätta o packa för hela slanten eftersom vi drar på lördag. Mamma o pappa ska åka o köpa en DVD till mig att ha i bilen imorn, det är visst långt dit vi ska.

På återseende.
kram


Väldans rolig utsikt från balkongen hos mammas moster Barbro. 7:e våningen, mamma var nervig trots att det var glas hela vägen upp.


Breve bygget såg det ut så här, det tyckte mamma o mormor var mycket roligare att titta på, smaken är ju som baken...


Åka buss är mitt bästa, speciellt när man får sitta i egen stol.


Vi tog båten ut till Skansen, hög mysfaktor.


Laddad för roligheter.


Var modig kille idag och vågade klappa getterna, starkt jobbat! Mormor tog kortet, hon kan inte zooma :)


Mormor håller hårt i mig, nedanför brottas björnarna.


Hur kan dom vara så farliga när de ser så gosiga ut.


På vägen hem stannade vi på Taxinge Slott, de har värsta kak- o tårtbuffén. Vi grundande med lite mat, jag fick pankisar.

Inga kommentarer: